Триває відновлення онлайн-систем Укрзалізниці
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало минулу добу й продовжується зараз. Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками.
Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування. Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із “бекапів” фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня Укрзалізниця готується ще працювати в офлайн-режимі.
Як працює Укрзалізниця зараз?
Квитки продаються через каси. На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).
Укрзалізниця посилює каси персоналом, розширює графіки роботи. До прикладу, у Києві подвоєно кількість відчинених кас. Працівники вокзалів постійно моніторять черги: станом на 10:00 очікування становило близько 15 хвилин.
У крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (зверніть увагу, що можуть бути наявні місця не у всіх класах).
Найближчим часом каси працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра. Ми поінформуємо відразу після відновлення онлайн-сервісів, і всі зможуть придбати квиток онлайн.
Як повернути квитки?
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправлення вашого рейсу надіслати на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Укрзалізниця обробить заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Просимо повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на [email protected].
Велика подяка працівникам вокзалів, станцій, пасажирським бригадам, усім залізничникам і партнерам, які оперативно долучились до подолання наслідків атаки.
Підписуйтеся на сторінки Міністерства розвитку громад та територій у соцмережах Facebook, Twitter, Telegram та WhatsApp