Департамент впровадження пріоритетних проектів регіонального розвитку та критичної інфраструктури
Контактний номер
(044) 351-49-92Департамент відповідно до покладених на нього завдань:
1) здійснює в межах компетенції координацію, моніторинг та контроль використання державних коштів, що спрямовуються на впровадження пріоритетних проектів регіонального розвитку та на проекти з відновлення регіонів, територій та інфраструктури, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, включаючи інвестиційні програми і проекти, реалізація яких здійснюється за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, а також за рахунок інших джерел;
2) визначає пріоритети та здійснює заходи щодо забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері відновлення та відбудови України після руйнувань завданих військовою агресією Російської Федерації з 2014 року;
3) інформує та надає роз’яснення межах компетенції щодо реалізації державної політики у відповідних сферах з питань, що належать до компетенції Департаменту;
4) у межах компетенції бере участь у формуванні та реалізації, а також формує пріоритети розвитку єдиної державної інноваційно-інвестиційної політики;
5) у межах компетенції бере участь у формуванні гендерної політики;
6) у межах компетенції бере участь у залученні інвестицій для забезпечення реалізації проєктів розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації у сферах, що спрямовується на реалізацію пріоритетних проєктів регіонального розвитку та відносяться до компетенції Департаменту, зокрема на концесійних умовах;
7) здійснює організацію заходів з оцінки та відбору на конкурсних засадах поданих Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку в межах їх індикативного прогнозного обсягу;
8) вносить в установленому порядку пропозиції до щорічного подання Кабінетові Міністрів України щодо розподілу коштів державного фонду регіонального розвитку з переліком відповідних програм і проєктів, що можуть реалізовуватися за його рахунок;
9) здійснює методичне забезпечення діяльності регіональних комісій, що здійснюють попередній конкурсний відбір програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;
10) забезпечує погодження технічних завдань інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;
11) здійснює організаційне забезпечення діяльності Комісії для оцінки та відбору інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку;
12) здійснює в межах компетенції заходи щодо залучення міжнародної технічної допомоги для підтримки формування та реалізації державної політики у сферах, що спрямовується на реалізацію пріоритетних проєктів регіонального розвитку та відносяться до компетенції Департаменту;
13) здійснює в межах компетенції заходи щодо проведення цифрової трансформації у відповідних сферах, віднесених до компетенції Департаменту;
14) у межах компетенції бере участь у міжнародному співробітництві та забезпечує виконання зобов’язань України, що випливають із членства у міжнародних організаціях, об’єднаннях та інституціях, укладає міжнародні договори;
15) у межах компетенції забезпечує відповідно до законодавства виконання зобов’язань за міжнародними договорами України та їх імплементацію в національне законодавство з питань, що належать до компетенції Департаменту;
16) у межах компетенції бере участь в координації заходів щодо забезпечення будівництва, ремонту та захисту об'єктів енергетичної інфраструктури в умовах особливого періоду та протягом року після його закінчення;
17) бере участь у межах компетенції у підготовці та опрацюванні документів стосовно укладання (підготовки, підписання, затвердження, ратифікації чи приєднання) та виконання міжнародних договорів, що належать до повноважень Міністерства, щодо реалізації кредитних програм;
18) у межах компетенції бере участь у формуванні та забезпечує здійснення разом з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим реалізацію Державної стратегії регіонального розвитку щодо підвищення ефективності механізму стимулювання розвитку регіонів;
19) у межах компетенції розробляє і здійснює заходи спрямовані на розбудову інфраструктури регіонів;
20) у межах компетенції здійснює впровадження системи дієвих механізмів та інструментів стимулювання регіонального розвитку, зокрема з метою зменшення диференціації за показниками соціально-економічного розвитку, підтримки міжрегіональної інтеграції, реалізації міжрегіональних програм і проєктів;
21) у межах компетенції розробляє та забезпечує виконання державних цільових програм, спрямованих на комплексний розвиток регіонів у відповідних сферах;
22) у межах компетенції забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів, за бюджетними програмами, відповідальними за які визначено Департамент;
22) у межах компетенції бере участь в організації планово-фінансової роботи в апараті Міністерства, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, що відносяться до компетенції Департаменту;
24) здійснює в межах компетенції моніторинг та оцінювання реалізації державної політики з питань регіонального розвитку, шляхом моніторингу стану реалізації проєктів регіонального розвитку;
25) надає нормативно-методичну допомогу місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції Департаменту;
26) бере участь у процесі стратегічного планування, готує пропозиції до планів пріоритетних дій Уряду та планів діяльності Міністерства з питань, що належать до його компетенції;
27) у межах компетенції надає пропозиції керівництву Міністерства щодо необхідності врегулювання питань реалізації регіональної політики;
28) у межах компетенції здійснює координацію діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим щодо формування та реалізації державної регіональної політики;
29) забезпечує в межах компетенції створення умов для публічності та прозорості у сфері формування та впровадження фінансових механізмів сталого регіонального розвитку, в тому числі на основі інформаційних веб-ресурсів;
30) у межах компетенції бере участь у підготовці пропозицій та бюджетних запитів до проєкту закону про Державний бюджет України на відповідний рік;
31) здійснює відповідно до законодавства реалізацію разом з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування заходи з відновлення регіонів і територій, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України;
32) у межах компетенції бере участь у заходах з відновлення регіонів, територій та інфраструктури, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України;
33) розробляє проєкти законів та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Департаменту, в тому числі щодо відновлення регіонів і територій, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, зокрема на виконання міжнародних договорів України, з питань проектних загроз у відповідних секторах критичної інфраструктури критичній інфраструктурі секторального та об’єктового рівня, норм і регламентів захисту критичної інфраструктури та з інших питань, що відносяться до повноважень Департаменту;
34) здійснює аналіз нормативно-правових актів що належать до компетенції Департаменту, з метою виявлення прогалин та неузгодженостей, узагальнює практику застосування законодавства та розробляє проєкти відповідних нормативно-правових актів щодо його вдосконалення;
35) в межах компетенції Департаменту надає пропозиції до орієнтовного плану законопроєктних робіт Верховної Ради України, а також звіту про його виконання;
36) в межах компетенції Департаменту бере участь у підготовці висновків до проєктів нормативно-правових актів з питань регіонального розвитку, стійкості критичної інфраструктури громад, проведенні їх експертизи та/або експертизи прийнятих нормативно-правових актів, позицій (погодження та/або надання пропозицій) щодо проєктів нормативно-правових актів та проєктів документів державної політики, які надходять на погодження від інших міністерств та центральних органів виконавчої влади, готуються іншими структурними підрозділами Міністерства або іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи;
37) готує в межах компетенції зауваження та пропозиції до прийнятих Верховною Радою України законів, що надійшли на підпис Президенту України;
38) забезпечує в межах компетенції розроблення планів взаємодії функціональних органів у сфері захисту критичної інфраструктури у відповідних секторах для всіх режимів функціонування критичної інфраструктури; плани взаємодії та підтримання життєво важливих функцій на випадок порушення функціонування об’єктів критичної інфраструктури;
39) бере участь в опрацюванні норм і регламентів захисту критичної інфраструктури у відповідних секторах критичної інфраструктури; проектних загроз критичній інфраструктурі об’єктового рівня у відповідних секторах та проектних загроз критичній інфраструктурі секторального рівня;
40) забезпечує в межах компетенції взаємодію Міністерства з міжнародними, національними, регіональними та місцевими інституціями з питань реалізації пріоритетних проектів регіонального розвитку та захисту критичної інфраструктури у відповідних секторах;
41) здійснює координацію реалізації проектів міжнародної технічної допомоги з питань, що належать до компетенції Департаменту;
42) розглядає за дорученням керівництва Міністерства звернення громадян, звернення та запити народних депутатів, запити на інформацію фізичних та юридичних осіб з питань, що належать до компетенції Департаменту;
43) організовує ведення діловодства та архівне зберігання документів відповідно до встановлених правил з питань, що належать до компетенції Департаменту;
44) у межах компетенції організовує разом зі структурними підрозділами апарату Міністерства роботу, пов’язану із проведенням семінарів, круглих столів, конференцій, виставок, конгресів та інших заходів, що проходять в Україні та за її межами;
45) у межах компетенції забезпечує залучення громадян до участі в управлінні державними справами, ефективну взаємодію з інститутами громадянського суспільства, здійснення громадського контролю за діяльністю Міністерства, врахування громадської думки під час забезпечення формування та реалізації державної політики з питань, що належать до компетенції Департаменту;
46) оприлюднює інформацію про діяльність Міністерства, зокрема через засоби масової інформації і на офіційному сайті та власному інформаційному ресурсі Міністерства з питань, що належать до компетенції Департаменту;
47) у межах компетенції Департаменту опрацьовує інформацію про належність об’єктів до уразливих у терористичному відношенні в цілому щодо України, а також відомості про їх диверсійну стійкість, витік яких створить загрозу їх зупинення або порушення функціонування та завдасть шкоди національній безпеці України;
48) у межах компетенції Департаменту здійснює внутрішній контроль у межах завдань та функцій, визначених цим Положенням;
49) здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності згідно із вимогами Закону України «Про державну таємницю»;
50) виконує інші функції відповідно до покладених на Департамент завдань.
Прізвище, імʼя, по батькові | Посада | Телефон | Електронна адреса |
Діденко Леся Петрівна | Директор Департаменту | (044) 351-49-77 | |
Подюк Юлія Вікторівна | Заступник начальника Управління - начальник відділу південно-східних регіонів | (044) 351-41-91 | |
Карась Вікторія Петрівна | Заступник начальника Управління - начальник відділу міжнародних проектів | (044) 351-40-95 | |
Лінчевський Євген Анатолійович | Начальник відділу критичної інфраструктури | (044) 351-49-94 | |
Топіха Олег Юрійович | Начальник відділу північно-західних регіонів | (044) 351-40-53 |